Huurachterstand? Wij proberen met u in contact te komen

Als wij uw huurbetaling niet op tijd ontvangen, dan proberen we met u in contact te komen. Dat doen we om met u te kijken naar een oplossing en om te voorkomen dat uw achterstand verder oploopt.

Uw huur moet op de eerste dag van de maand betaald zijn. Ontvangen wij uw huur niet op tijd en laat u ons ook niet weten dat het niet lukt om te betalen? Dan nemen we vanaf de eerste week van de maand contact met u op. Dat doen we op verschillende manieren: per telefoon, sms, brief of e-mail. Soms komen we ook thuis langs.

Zit u financieel krap?

En lukt het niet om de hele huurprijs te betalen deze maand? Dan adviseren wij u om alvast een gedeelte van de huur te betalen. Zo houdt u uw achterstand zo klein mogelijk. En vinden wij sneller een oplossing samen met u.

Bekijk wat de mogelijkheden voor u zijn.

Betalingsregeling afsluiten

U bent door ons gebeld

Om snel met u in contact te komen, gebruiken wij een belcomputer. Daarbij gebruiken wij deze nummers:
> 010 34 03 145 tot en met 148 en;
> 070 25 03 708 tot en met 710.
Ziet u een van deze telefoonnummers in uw telefoon, dan bellen we u over uw betalingsachterstand. Neemt u niet op? Dan laten we een voicemail achter.

Heeft u een gemiste oproep van een van bovenstaande nummers?
En lukt het niet om de huur (op tijd) te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Hoe eerder u ons laat weten dat u betalingsproblemen heeft, hoe beter we u kunnen helpen.

U heeft een brief of e-mail gekregen

U kreeg van ons een e-mail of brief met een betalingsherinnering of aanmaning. In de e-mail staat ook een iDeal-link waarmee u direct kunt betalen. Kunt u de huur niet (op tijd) betalen? Laat het ons weten, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Als we helemaal niets van u horen

Het belangrijk dat u niet te lang wacht als u de huur (nu) niet kunt betalen. Laat uw huurschuld niet oplopen maar neem contact met ons op! Dan bespreken we uw situatie en kijken we samen welke oplossing het beste bij u past.

Als u zelf geen contact opneemt, zoeken wij op verschillende manieren contact met u. We bellen, mailen en sturen brieven. Wij spreken u graag persoonlijk over uw situatie. Als we een deurwaarder moeten inschakelen, betaalt u naast uw huurschuld ook de kosten voor de deurwaarder. Dat willen we liever niet.

Ons advies: voorkom dat uw schuld steeds verder oploopt en leg uw situatie aan ons voor. Ook als wij de deurwaarder hebben ingeschakeld zijn er nog voldoende mogelijkheden om samen een oplossing te vinden.

Wij werken samen met deze deurwaarders:

GGN
Flanderijn

Heeft u een betalingsregeling met ons afgesloten?

Log in voor een overzicht van uw regeling: de hoogte van de bedragen en de al betaalde en nog openstaande termijnen. Heeft u afspraken gemaakt met de deurwaarder? Dan ziet u na inloggen de contactgegevens van de deurwaarder.

Bekijk uw betalingsregeling