Veelgestelde vragen
Met het serviceabonnement spreekt u af dat wij het kleine, dagelijks onderhoud van u overnemen. Dit zijn de voorwaarden.
Kosten en betaling
Het serviceabonnement kost per maand. Dit bedrag tellen we automatisch op bij uw huurbedrag. U ontvangt geen aparte rekening of jaarlijkse afrekening voor de abonnementskosten. Een keer per jaar kunnen we het bedrag aanpassen met de Consumentenprijsindex. Als dit gebeurt, ontvangt u hiervan tenminste een maand van tevoren bericht.
Looptijd, beëindiging of verlenging
Bij beëindiging van uw huurcontract stopt automatisch ook uw serviceabonnement.
U sluit een serviceabonnement af voor minimaal één jaar. Na dit jaar geldt een opzegtermijn van ten minste 30 dagen. Als u niet opzegt, verlengen wij uw abonnement stilzwijgend. Heeft u uw abonnement opgezegd, dan mag u zich nog één keer opnieuw aanmelden.
Wijzigingen in abonnementsvoorwaarden of service
Als er wijzigingen zijn in de algemene voorwaarden of de diensten van het serviceabonnement, ontvangt u hiervan ten minste één maand van te voren bericht. U kunt dan binnen dertig dagen na bekendmaking van de wijziging uw abonnement opzeggen. Ook als dit binnen het eerste abonnementsjaar is.
Wij voeren de kleine reparaties aan uw woning uit die u anders zelf moet doen. Zoals het bijvullen en ontluchten van de verwarming, het vervangen van afvoeren en douche-accessoires of het ontklemmen van deuren. Lees het volledige overzicht van reparaties in onderstaande brochure.
U kunt uw serviceabonnement alleen schriftelijk opzeggen.
Onze contactgegevens- Werkzaamheden aan onderdelen in de woning die u zelf heeft aangebracht of die u heeft overgenomen van de vorige bewoner.
- Reparaties die nodig zijn door schade die u zelf heeft veroorzaakt of door onjuist gebruik.
Lees het volledige overzicht in de brochure
Reparatie en onderhoud woning: wie doet wat